września 05, 2018

Powrót. Kilka słów.

 
Witajcie kochani,
nie było mnie tu bardzo długo, ale trochę się działo .
Trochę dobrych rzeczy, ale również i tych złych. Z tych gorszych był chociażby wypadek.
Na szczęście w nieszczęściu skończyło się poobijaniu oraz naderwanym mięśniem biodrowym.
Po kilku miesiącach mięsień się zagoił, więc operacja nie będzie potrzebna i po kilku miesiącach 
nie ma już większego bólu.
Na szczęście jest jeszcze pozytywna rzecz jaka mnie spotkała, a mianowicie jestem w 15 tc,
dlatego proszę o wyrozumiałość za mój wygląd na zdjęciach,
wcale nie jestem po jedzeniu na nich, a niestety póki co, to mój brzuszek wygląda jakbym zjadła kebaba. Na jakość zdjęć też proszę brać poprawkę, ponieważ od kilku miesięcy aparat leżał
i kurzył się . Pewnie troszkę czasu mi zajmie nim dojdę do ładu.
Kolejna kwestia, to taka, że chciałabym co nieco zmienić na tym blogu i dawać również posty z testowania kosmetyków, posty mamuśkowe, dzidziutkowe ;)
I obiecuję dodawać posty regularnie !
A teraz uciekam jeszcze obejrzeć jakiś film i spać . 
Życzę wam kolorowych snów i udanego tygodnia :)






1 komentarz: