listopada 02, 2017

Smug as a pug

Witajcie kochani !

Powracam do blogowania i teraz już nie odpuszczę, mam przynajmniej taką nadzieję.
Mam w głowie milion stylizacji, które chciałabym wam pokazać i wierze, że uda mi się uda.

Chociaż niestety pogoda nas teraz nie rozpieszcza i chyba piękna, złota jesień w tym roku nas ominęła,  przynajmniej moje rejony.
Jest szaro, buro i ciągle pada, ale na szczęście, to mnie nie zniechęca ,
dlatego mam już plan na kolejną stylizacje, którą zrealizuję za kilka dni .
No i czas zacząć myśleć o świątecznych stylizacjach,  bardziej eleganckich.

O rany, nie mogę uwierzyć, że jeszcze niecałe dwa miesiące i kolejne święta, już nie mogę się doczekać, zwłaszcza, że w styczniu się przeprowadzam i to chyba na to tak naprawdę czekam najbardziej.
Ja to chyba nie mogę mieszkać na jednym mieszkaniu dłużej niż rok, bo jak tak patrzę, to mieszkam w Niemczech już czwarty rok, a czeka mnie trzecia przeprowadzka.

No dobrze kochani, ja lecę teraz wypocząć po pracy.
Trzymajcie się cieplutko w te chłodne dni !









3 komentarze:

  1. super traperki :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jesienna stylizacja!
    Z pewnością zostanę z Tobą na dłużej, życzę miłego dnia i pozdrawiam cieplutko ♥

    Zapraszam także do siebie
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń