lipca 08, 2017

Black dress

Hej, hej .
Chwilkę mnie tu nie było, ponieważ nie miałam specjalnie weny do pisania.
Zdjęcia miałam przygotowane wcześniej, więc dzisiaj się zmobilizowałam.
Ogólnie ostatnio mam troszkę gorszy czas, straciłam zapał do czegokolwiek,
ale mam nadzieję, że to jest chwilowe i niebawem wszystko wróci do normy.
Najbardziej, to przydałyby mi się teraz jakieś wczasy, wyjechać gdzieś i wypocząć,
ale niestety w tym roku jest to niemożliwe i jedyne czym mogę się nacieszyć, to kilkudniowy wyjazd do polski w sierpniu.
Mimo, że to będzie tylko kilka dni, to i tak bardzo się cieszę i już nie mogę się doczekać
no i oby w tym czasie nie padał deszcz .
Mam nadzieję, że chociaż część z was spędzi te wakacje fantastycznie !









Dress - She in
Jacket - Pull and bear
Shoes - Deezee


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz