czerwca 26, 2017

Skirt jeans

Hej kochane ,
kolejny poniedziałek już prawie za nami, ale to dobrze, bo większość z nas ich nie lubi.
Mi akurat to jest obojętne, bo mam taką pracę, że czasami początek tygodnia jest moim weekendem,
ale za to czasem weekend jest moimi dniami pracującymi.
Ale fakt jest taki, że mimo wszystko poniedziałek, to poniedziałek i chyba już zawsze będzie
znienawidzony przez wszystkich.

Na dzisiaj już skończyłam pracę  nie mam zamiaru już nic robić,
wezmę prysznic, kolacja i spać , bo niestety jeszcze jutro mam poranną zmianę i muszę wstać o 3.45.
Nienawidzę tego, ale mam nadzieję, że w przyszłości ruszę z czymś swoim.

Życzę wam przyjemnego poniedziałkowego wieczoru :)










Sweater - She in
Skirt- monczi.shop (instagram)
Shoes- Deezee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz